Seuraavat tapaukset ovat nousseet esiin menneeltä viikolta:

1. Pääasiasta eli syömisestä ja pulskistumisesta on huolehdittu

1281747.jpg
Syömiskuvasta selviää, että uudet tulokkaat ovat nyt varsin tuhteja edellisiin otoksiin verrattuna. Hienoa!

2. Olemme vankistuneet hurjalla mitalla ja kehitys jatkuu edelleen.

1281744.jpg
Me ei selvästikään enää haluttaisi lojua löllöteltävänä sylissä. Päättäväisyys ja tahdonlujuus ovat selvästi kehittymässä - pian näiden kavereiden menoa eivät muut tahot määräile!

3. Kun persoonallisuutemme kehittyvät, tarvitsemme myös nimet kuvaamaan, miten yksilöllisiä ja ainutlaatuisia olemme!

1281742.jpg 
Minä olen Dawnhaze. Nimeni tulen saamaan äitini Sumun mukaan, minä vain edustan kansainvälisempää kirjoitustapaa. Synnyin ensimmäisenä aamunkoitteessa, joten siitä etuliite.  

1281738.jpg
Minun nimeni on Blackpepper: väriltäni olen meistä kaikkein mustin ja väkevin. Trikkiurhon alkuna minussa itää silkkaa pippuria!


1281735.jpg
Tässä esittäytyy Darkgent. Olen veljeni tavoin tummahko pieni veijari ja osaan hurmata kaikki olemalla oikea englantilainen herrasmies!

4. Fasun äidillisten vaistojen täydellinen herääminen

Erittäin mainitsemisen arvoisena asiana mainittakoon, että tytsy on yllättänyt meidät kaikki äidillisellä olemuksellaan. Noh, onhan se tiedossa, että perhe-elämän arki rauhoittaa menevimmänkin villikon. Fasusta voi olla valtavan ylpeä!

Kuvat: Senni K